Superman with dingo

Superman with dingo

Michael is my brother-in-law, has Downs Syndrome, and we have been taking photographs together for about 40 years. We began this project about 5 years ago. It began as an investigation into the use of artifice in portraying people both in photography and painting and has evolved into the contest of perceiving identity in general and specifically in Downs Syndrome. This is a small sampling of what we have been up to. The project also contains a number of oil paintings produced in China from digital files.

Has been liked by 5

Comments 2

Tanya Bartolini
10 years ago
più tardi caricherò la mia ultima opera è la voglio dedicare a Michael con tutto il mio cuore ...Tanyyy:-)))con la speranza di poterli strappare un sorriso ... un bacio grandeeee.
Tanya Bartolini
10 years ago
L'arte unisce i nostri cuori sempre è un bellissimo progetto non vedo l'ora di ammirare le vostre bellissime opere che grande gesto di umanità è davvero speciale... se solo la gente usasse il cuore la vita sarebbe migliore per tutti .. un scatto fatto d'amore per un grande cuore .. sono davvero commossa siete grandiii io con il mio cuore sono vicina a voi... tantissimi complimenti sinceri...Tanyyy una carezza al tuo cuore...

Say something

You must login or Sign Up to write a comment Join